Hoşgeldiniz ziyaretçi! [ Giriş yap

Türbanlı Kuzenim Hilalle Sikiştim

Seks Hikayeleri 28 Temmuz 2019

Merhaba Size Türbanlı Kuzenim Hilal İle Olan Sex Hikayemi Anlatıcam.

Hilalle Ben Çok Sıkı Fıkıyız Birbirimizle Sevgili Gibiyiz Kafamıza Ne Eserse Onu Yaparız, Günün Birinde Hilalin Aklına Köye Gitmek Geldi Bana Sordu Kuzen Gidelim mi Dedi. Bende Bilmiyom Para Yok Nası Gitcez Dedim, Oda Ben Maaşımı Alıcam 2 Gün Sonra Merak Etme Dedi Bende Yok Olmaz Ayıp Olur, Erkek Varken Kıza Para Vermek Düşmez Dedim. Oda Geldi Yanagımdan Öptü Canım Sen Merak Etme İkimizin Parası Dedi İkna Etti Beni. Oda Tamam O Zaman Otobüse Bilet Ayırttır Dedi Ne Zamana Ayırtıyım Dedim Maaşı Aldıktan Hemen Sonra, Akşam Dedi Bende Tamam Dedim Ayırttım Bileti. 3 Gün Sonra Sabah Oldu Hilal Kahvaltıyı Hazırlıyodu Bende Kalktım Elimi Yüzümü Yıkadım Tuvaletten Çıktım Baktım Hilal Sorfrayı Kuruyo Hilalin Götüne Bakıyodum Hilali Röntgenliyodum Sonra Hilalin Yanına Gittim Yardım Ediyim mi Dedim Yok Canım Dedi. Benimde Makine Taş Gibi Olmuştu Altımda Eşofman Vardı Sonra Hilal Sofraya Peyniri Koyarken Fark Etti Benim Makineyi Birbirimize Baktık Gülüştük. Sonra Ben Ne Bakıyosun Açıkta Bişey mi Var Dedim, Hilal de Yoo Diyip Gülmeye Başladı. Aradan 10 Saat Sonra Akşam Oldu Otobüs Terminaline Gittik Otobüse Bindik Hilalle Sohbet Ediyoz İşte Otobüste Sonra Hilal Benim Uykum Geldi Uyucam Az Toplan Bacagına Yatıyım Dedi Bende Tamam Yat Dedim Hilal Kafasını Tam Sikimin Üstüne Koydu Sonra Benim Sikim Bir Kalkı Verdi Hilalde Bişey Var Sanıp Sikime Dokundu Sonra Hiç Çaktırmadı Ben Elimi Kafasına Koydum Hilalde Benim İşaret Parmagımı Agzına Sokmaya Başladı İkimiz En Arkadaydık Otobüste Çok İnsan Yoktu Hilal Parmagımı Bir Yalıyo Bir Yalıyo Beni İyice Azdırdı Bende Napıyosun Burda Olmaz Dedim Oda Ne Olmucak Ya Hadi Ver Şu Elini Dedi Bende Yok Uyu Hadi Dedim Oda Ayy Tamam Ya Dedi. Aradan 9 Saat Geçti Köye Vardık Dedem Ananem Ben Hilal Kahvaltı Yaptık Sonra Elimi Yıkadım Hilalin Yanına Gittim Gel Buraya Bişey Dicem Dedim Odaya Soktum Kapıyı Kapattım Hilali Duvara Dayayıp Yanaklarından Öpmeye Başladım Yanakları Yumuşacıktı Sonra Bazaya Yatırdım Üstüne Çıktım Dudak Dudaga Öpüşmeye Başladık Ben Bunun Koynundan Öpüyom Felan Sonra O Sırada Pantolonu Çıkardım, Hilalde Yok Sakına Burda Olmaz Manyakmısın Dedi Bende Niye Dedim Oda Evde İnsan Var Salakmısın Dedi Sonra Hilali Ananem Çağırdı Bulaşıkları Yıkaması İçin Sonra Ben Pantolonu Giydim Mutfağa Hilalin Yanına Gittim Mutfakta Tekti Hilal Kollarını Sıvadı Elini Köpükleyip Tencereyi Yıkamaya Başladı Bende Geçtim Bunun Arkasına Dayamaya Başladım Oda Dedi Dur Napıyosun Biri Gelicek Dedi Bende Nolcak Ya Dedim Yanagından Öptüm Sonra Hilalde Dur Birazdan Dışarı Çıkarız Dedi. Bende Off Tamam Ya Dedim Hilale Kızdım Oda Kızma Aşkım Yaa Sonra Yaparız Bir Yere Kaçmıyorum Dedi Birazdan Köydekilerin Elini Öpmeye Gideriz Dedi Bende Tamam Dedim. Aradan 2 Saat Sonra Hilalle Ben Köydeklerin Elini Öptük Felan Sonra Hilale Gel Bir Yere Gitcez Dedim Sonra Gidicegimiz Yere Gittik. Hilale Tamam Artık Sen Köydekilerin Elini Öptün Şimdide Benimkini Öpüceksin Dedim Oda He He Ya Dedi Yanımdan Gitmeye Çalıştı Bende Bunu Tuttum Kolundan Samanlıga Soktum Samanların Üstüne Attım, Hilal Dedi Napıyosun İstemiyorum Şimdi Halim Yok Dedi. Bende Beni İlgilendirmez Dedim Çıkardım Bunun Pantolonunu Kilodunu İndirdim Amını Yalamaya Başladım Amı Öyle Bir Güzel ki Daha Hiç Sikilmemişti Sadece Parmaklamış O Kadar Yani. Sonra Soyun Dedim Soyunmam Banane Dedi Güldü Bende Soyun Kız Dedim Bu Soyunmadı Sonra Ben Çıkardım Bunun Üstündekileri İstemeye İstemeye Aslında Oda İstiyodu Ama Hiç Yarrak Yememişti Korkuyodu. Sonra Ben Bunun Sütyenini Aşagı Sıyırdım Memelerini Yalamaya Başladım Oda Yavaş Ama Dedi Bende Tamam Söz Canını Yakmıcam Dedim. Hilal Ayaga Kalktı Yere Egildi Açtı Benim Fermuarımla Kemerimi Çıkar Pantolonu Dedi Çıkardım Sonra Bu Benim Sikimi Bir Yalıyo Ama Çok Tatlı Dünyalars Bedeldi Hilal. Sonra Sikime Tükürdü 31 Çekti Bende Tamam Boşalmadan Hadi Yat Dedim Bu Yattı Bende Bunun Amına Yavaş Yavaş Sokmaya Başladım Hilaldende Zevk Sesleri Gelmeye Başladı Ahh Ahh Diyo Bende Hızlanmaya Başladım Ben Ne Kadar Hızlansam Bu O Kadar Çok Bağırıyo Sonra Ben Bunun İçinr Boşaldım Hilal Tamam Yeter Hayatım Dedi Bende Niye Devam Edelim Dedim, Hilal Ahh Dayanamıyorum Dedi. Bende Zorlamadım Sonra Ayaga Kalktı Bu Üstünü Giyiniyodu Ben Dur Dedim Niye Giyiniyon Üstünü Dedim Oda Yeter Dedi, Bende Yetmez Arkadanda Yiceksin Dedim, Hilalde Ayy Tamam Anladık Sen Beni Kıvamına Getirmeden Bırakmıcaksın Dimi Dedi, Bende Evet Dedim. Oda Eğildi Yere Sikimi Tekrar Yalamaya Başladı Bende Bunu Tuttum Kafasından Sonra 5 Dakika Sakso Çektirdim. Sonra Ayaga Kalktı Döndü Arkasını Ben Bunun Kollarından Tutup Götüne Sokup Çıkardım Hilal Ahh Yavaş Yavaş Dedi, Bende Dur Ne Yavaşı Dedim Oda Yavaş Ol Beni Pişman Etme Dedi. Bende Hızlı Hızlı 15-20 Kere Çıkardım Bu Bağırdı Bana Yavaş Hayvan Dedi. Bende Çıkardım Sikimi Bunun Götünden, Tamam Bitti Dedim Yattık Samanların Üstüne Sonra Sevişmeye Başladık Pozisyona Geçtik O Benim Sikimi Yalıyo Ben Onun Amını Yalıyom Sikimi Agzına Sokup Sokup Çıkardım, Sonra Hilal Tamam Yeter Dayanamıyorum Dedi Bende Tamam Aşkım Bitti Dedim Üstümüzü Giyindik Eve Gittik.

Etiket yok

2391 gösterim, 2 gün

  

Bir Cevap Bırakın

  • Öz annem karım oldu

    Tarafından AÇIK 16 Eylül 2019 - 0 Yorumlar

    Merhabalar arkadaşlar annemle olan ilişkimi sizlerle paylaşacağım. Benim adım kerem 24 yaşındayım 1.76 boyunda 70 kilo kumral biriyim. Her türlü yol var gayrimeşru bir hayat sürüyorum çocukluğumdan beri okulu küçük yaşta bıraktım bir işede girip meslek sahibi olmadım bu yaşıma kadar yigip içip yattım hep ailemden geçindim ve hala geçiniyorum v.s size annemi kısaca söyle […]

  • Ameliyatı Teyzemi Mutlu Ettim

    Tarafından AÇIK 30 Ağustos 2019 - 0 Yorumlar

    Merhaba Değerli Seks Hikayesi Okurları Sizlere Başımdan Geçen En Güncel Sikış Hikayesini Paylasicağim Umarim Beğenirsiniz Yastığınizi Yanınıza Almaya Unutmayın İyi Okumalar. Arkadaşlar Benim Adım Nazım 27 Yaşında Hafif Toplu Karizmatik Bir Beyefendiyim Evli Değilim İzmirliyim Teyzemler İle Aynı Binada Oturuyoruz Teyzem de 37 Yaşında Milf Güzeli Bir Kadın Bilirsiniz Izmir Kadınları Harika Olur Teyzem Evli […]

  • Arkadaşımın Türbanlı Ablasını Kızlığını Bozdum

    Tarafından AÇIK 23 Eylül 2019 - 0 Yorumlar

    Merhaba Seks Hikayesi Okurları Sizlere Başımdan Geçen Gerçek Yaşanmış Bir Olayı Anlatmak İstiyorum..Size anlatacağım olay geçen senelerde yaşandı ancak her şey daha ben ufak bir çocukken başlamıştı. Aynı apartmanda, üst katımızda bir aile yaşıyor. Bu ailenin 2 kızı bir de benimle aynı yaşta olan oğulları var. Tabi oğulları Hüseyin ile aynı yaşta olduğum için çok […]

  • Balayında Akraba yaragı

    Tarafından AÇIK 6 Eylül 2019 - 0 Yorumlar

    Sizlere Başimdan geçen Gerçek Yaşanmiş bir seks hikayesi anlatmak istiyorum…Merhabalar ben Merve klasik başlangıçla 1.57 boyunda 52 kilo 75 beden sütyen takan yeşil gözlü beyaz tenli bir Trakya kızıyım eşimle üniversite tanıştık sevgililik evlilik vs eşim Çorlu da benim memleketinde iş buldu asıl mevzuya gelirsek eşim Bolulu olduğu için iki düğün olacak aralarında bir hafta […]

  • Teyzemi iki arkadaşımla acımasızca siktik

    Tarafından AÇIK 17 Eylül 2019 - 0 Yorumlar

    Slm arkadaşlar ben berk.Sizlere hikayemden önce teyzemden bahsediyim. Kadriye teyzem 39 yaşında 1.60 boylarında büyük memeleri olan ve yaşına göre iyi bakılmış bir vücuda sahip olan birisidir.Biz teyzemle daha önceden sevişmiştik hatta arada yapıyoruz,nasıl başladık bunu anlatmam çok uzun sürer o yüzden direk konuya geceyim.Arkadaslarla kampüsün kantininde oturuyorken konu sikisten açıldı işte neyse olgun sikelim […]

sikis hikayesi | Bakırköy Spa | Bakırköy Masaj | Ataköy Escort |